CurlingOfficial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CurlingOfficial

Het grootste Curling Forum van Nederland!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jozef Stalin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jozef Stalin

Jozef Stalin


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 08-04-13
Leeftijd : 86
Woonplaats : Johannesburg

Jozef Stalin Empty
BerichtOnderwerp: Jozef Stalin   Jozef Stalin Icon_minitime1ma apr 08, 2013 6:47 am

Hallo beste mensen! Ik sta bekend als Jozef Stalin, vrienden mogen me Jossie of Jos noemen. Ik ben een verwoed fan van curling, en waar ik woon is dat ook vrij makkelijk te beoefenen, haha! Ik speel al 28 jaar curling, en ben een echte prof. Diverse keren meegedaan aan de Olympische spelen, en bijna elke keer wel met een plak teruggekomen. Door mijn enorme talent als ijsveger wordt ik ook wel Jozef 'IJsbreker' Stalin genoemd, en daar ben ik trots op.

Nou, verder. Mijn foto is te zien in mijn avatar. Mijn snor zorgt altijd voor veel gelach, maar ik vind dat niet erg, hij past goed bij me. Zoals eerder gezegd ben ik zeer goed in het ijsvegen, maar ik kan ook zeer aardig curlingwerpen, en wordt dan ook graag als vervanger gevraagd. Ik doe elk jaar mee aan de nationale wedstrijden, en ook voor de internationale wedstrijden draai ik mijn hand niet om. Ik speel in de 'Duivels van Moskou' het welbekende team uit Moskou. Onze grote rivalen zijn de Nazivegers uit Duitsland. Het is altijd een flinke strijd tussen ons!

Mijn Pokemonteam is zeer bescheiden, maar ik hou wel van ijspokemon en van plakbandpokemon, 3 keer raden waarom! Bij de Mac kom ik niet geregeld, mij smaakt die Amerikaanse zooi niet echt. Mijn kokosnoten smaakt het daar wel erg goed, en met hen gaat het ook geweldig. Mijn jongste is net 4 geworden; lastige tijd! De andere 2, die 7 en 12 jaar oud zijn, zijn natuurlijk ook niet altijd makkelijk, maar ik hou zielsveel van hen.

Verder kan ik ook niet achterwege laten dat ik een groot fan ben van het communisme. Ik vind de gedachte erachter prachtig, en zit dan ook in een communistische partij. Ik heb helaas soms mot met onze fractievoorzitter, Geert Wilders. Maar het is en blijft ene hobby, net zoals Curling. Als baan werk ik achter de kassa bij de plaatselijke Albert Heijn, omdat ik gewoon graag met geld en mensen werk. Vat dit niet verkeerd op hoor!

Nou ja, dit was het dan. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Terug naar boven Ga naar beneden
CurlingCarly!!!!
Admin
CurlingCarly!!!!


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-04-13
Woonplaats : Derp (een gehucht in Noord-Brabant)

Jozef Stalin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jozef Stalin   Jozef Stalin Icon_minitime1ma apr 08, 2013 6:51 am

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://curlingofficial.actieforum.com
Jozef Stalin

Jozef Stalin


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 08-04-13
Leeftijd : 86
Woonplaats : Johannesburg

Jozef Stalin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jozef Stalin   Jozef Stalin Icon_minitime1ma apr 08, 2013 6:52 am

Dank je Carly!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesteriliseerde Kutkip

Gesteriliseerde Kutkip


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 08-04-13

Jozef Stalin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jozef Stalin   Jozef Stalin Icon_minitime1ma apr 08, 2013 6:52 am

Je snor is fucking baas hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jozef Stalin

Jozef Stalin


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 08-04-13
Leeftijd : 86
Woonplaats : Johannesburg

Jozef Stalin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jozef Stalin   Jozef Stalin Icon_minitime1ma apr 08, 2013 6:54 am

Ja, dank je, ik ben er best trots op Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jozef Stalin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jozef Stalin   Jozef Stalin Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jozef Stalin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
CurlingOfficial :: Stel jezelf voor-
Ga naar: