CurlingOfficial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CurlingOfficial

Het grootste Curling Forum van Nederland!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jozef Stalin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jozef Stalin

Jozef Stalin


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 08-04-13
Leeftijd : 86
Woonplaats : Johannesburg

Jozef Stalin Empty
BerichtOnderwerp: Jozef Stalin   Jozef Stalin Icon_minitime1ma apr 08, 2013 6:47 am

Hallo beste mensen! Ik sta bekend als Jozef Stalin, vrienden mogen me Jossie of Jos noemen. Ik ben een verwoed fan van curling, en waar ik woon is dat ook vrij makkelijk te beoefenen, haha! Ik speel al 28 jaar curling, en ben een echte prof. Diverse keren meegedaan aan de Olympische spelen, en bijna elke keer wel met een plak teruggekomen. Door mijn enorme talent als ijsveger wordt ik ook wel Jozef 'IJsbreker' Stalin genoemd, en daar ben ik trots op.

Nou, verder. Mijn foto is te zien in mijn avatar. Mijn snor zorgt altijd voor veel gelach, maar ik vind dat niet erg, hij past goed bij me. Zoals eerder gezegd ben ik zeer goed in het ijsvegen, maar ik kan ook zeer aardig curlingwerpen, en wordt dan ook graag als vervanger gevraagd. Ik doe elk jaar mee aan de nationale wedstrijden, en ook voor de internationale wedstrijden draai ik mijn hand niet om. Ik speel in de 'Duivels van Moskou' het welbekende team uit Moskou. Onze grote rivalen zijn de Nazivegers uit Duitsland. Het is altijd een flinke strijd tussen ons!